|
gert-jan
|
Geplaatst op 29-01-2010, 16:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hey
ik ben gert-jan en ik ben op zoek naar een hond liefst een bull terrier of iets in die richting (een hond die tegen een stootje kan). Dit komt door een verhuizen waarna de hond naar het andere adres is gegaan spijtig genoeg. nu zijn er zo'n 4/5 maanden voorbij zonder een huisdier en het begint een beetje stil te worden. daarom ben ik op zoek naar een lieve hond maar hij moet wel actief zijn en niet bang zijn om vies te worden!!!!! ( dit omdat ik veldloop liefst met een hond ). dus als er door bepaalde oorzaken er geen huisdier meer kan worden gehouden en je eigenlijk tegen het asiel opziet kun je me altijd een bericht sturen( liefst met een foto ).
met vriendelijke groet, Gert-jan
e-mail: dutch112@hotmail.com
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
spikey
|
Geplaatst op 08-02-2010, 13:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Gert-jan,
Wij hebben een kruising duitse dog/mechelse herder van 5jaar oud.(spikey).Spikey is een supersterke hond die ontzettend lief is voor mensen jong en oud.In de omgang met andere honden (vooral reuen) is hij niet zo lief, daarom heeft spikey wel een conseqeunte baas nodig.Luisteren kan hij wel ontzettend goed, ook zonder riem. Wij hopen voor spikey een goed baasje te vinden die hem goed kan verzorgen.
Groetjes, Fam. Kuivenhoven
|
|
|
|
|
|
|
daniellerene
|
Geplaatst op 12-02-2010, 21:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi gert jan,
wij hebben een amerikaanse bulldog en wij zijn opzoek naar een huis voor haar en jou verhaal sprak mij wel aan. ze is 1.5 jaar oud en ze is echt een schat. ze moet hier weg omdat wij er 2 hebben en ze hebben na een jaar behoorlijke ruzie met elkaar gekregen dus ze kunnen niet meer samen zijn.
dus ik weet niet of je een amerikaanse bulldog wat lijkt??
ik hoor graag van je!!!
groetjes danielle en rene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chrissychelsea
|
Geplaatst op 18-02-2010, 16:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Gert Jan.
Wij zoeken een baas voor onze teefje Chelsea, ze is een amerikaanse stefford, nu 3 jaar oud, geen paspoort.. Je zocht een actieve hond die tegen een stootje kan, nou dat kan ze! Voorheen gingen we elke dag zeker een paar uur naar het park/bossen, bal gooien, aan tak hangen, zwemmen alles vind ze geweldig! Ze is ook super lief en knuffelig, kan met alle dieren overweg, zodra jij met haar aan het spelen bent heeft ze geen kijk naar andere dieren. Loopt altijd los in park/bos. Vind het leuk om mee te rijden in auto, aan de fiets, etc. Ze kan goed alleen zijn, als we allebei werken is ze alleen. Toen ik onverwacht zwanger was, en onze zoon erwas, was het lastig om haar nog zoveel aandacht te geven, ieder ons werk (en school) en een kind opvoeden. We gaan nog wel eens naar de bossen maar niets byzonders meer. We doen haar echt tekort! Onze zoon is inmiddels 2 maar we willen alleen afstand van haar doen als we zeker weten dat ze goed terecht komt. We willen en kunnen haar gewoon niet naar het asiel brengen..
Voor meer informatie of foto's, laat het me weten.. Mvg Chrissy
|
|
|
|
|
|
|
|