wendy2505 Geplaatst op 10-02-2010, 16:08 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

goede baas gezocht voor 12 weken oude pup.....nog niet helemaal zinderlijk dus je moet wel veel tijd hebben ......helaas ben ik allegisch ...ik hoef er niks voor te hebben als die maar een goed huis krijg ....heb  nog 2 riemen een bench een mandje en veel speelgoed en nog een zak eten

Dit bericht is gewijzigd op 10-02 19:41.

meld dit bericht aan een moderator

endurorijder Geplaatst op 10-02-2010, 19:14 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo kan je mij zeggen of het een teefje is of een reutje en heb je een foto die je mij op kan sturen groetjes linda

biancadamy Geplaatst op 19-02-2010, 09:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hhoi hoi

heb je dat hondje toevallig nog

ik zoek er een voor mijn dochterte en dit vind ik wel een leuk

ik hoop spoedig van je te horen want ze is bijna jarig en wil echt graag een hondja
wij zullen er heellllllllll goed voor zijn

ik hoop snel van je te horen
groetjes bianca

tali1 Geplaatst op 17-03-2010, 14:11 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo Wendy ,ben geintreseerd in een reu van een jack russel.a.u.b informeer me zo snel mogelijk over de puppy's die je hebt. in afwachting tot je antwoord,
Tal

louise1985 Geplaatst op 17-03-2010, 14:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi wendy...

ik ben wel geintreerd in uw jack russel pup... ik ben namelijk al een tijdje opzoek naar een leuk hondje... ik woon alleen ben 25 jaar en ben hele dagen thuis, dus heb tijd genoeg op met het hondje te spelen en om aandacht aan te geven... ook loop ik heel veel in het park bij mij in de buurt en zou het dus erg leuk vinden als ik dat niet meer alleen hoef te doen... ik kan u dus beloven het hondje bij mij een heel goed tehuis zou krijgen met volop aandacht..!! ik hoop een reactie van u terug te mogen krijgen...

groetjes louise