Whilberink Geplaatst op 21-02-2010, 23:30 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

English Version:

1 year old black & white female Husky with blue eyes seeks a very experience boss to take care of her in their loving home.
She is not sterilized and process an EU pet passport but she is without a certificate.
She is very energetic so preferably her future boss have a big place for her to run about so she can disperse her energy. And will have much time to spend quality playtime with her.  
Please contact me at tel: 0614162228 so we can chat and decide if she is suitable for your home.

Dutch Version:

1 jaar oude zwart en witte vrouwelijke husky met blauwe ogen zoekt een ervaren baasje die met veel liefde voor haar wil gaan zorgen,
Ze is niet gesteriliseerd teefje
en is bezit een EU huisdieren paspoort.
Ze heeft veel energie dus bij voorkeur iemand met vrije ruimte waar ze rond kan rennen en al de liefde krijgt die ze verdient.

Bel me op : 0614162228 voor een gesprek om te bespreken of ze voor u geschikt is.

meld dit bericht aan een moderator

Natasjap Geplaatst op 25-02-2010, 22:20 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Goededag,

Ik heb u inmiddels een aantal malen getracht telefonisch te bereiken, daarnaast heb ik u een privébericht gestuurd. Op beiden helaas geen reactie.

Graag uw reactie

elvis77 Geplaatst op 20-03-2010, 12:30 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo heb je die husky nog .zou het graag willen weten wand wij hebben zelf er een gehad. maar die is overleden toen ze 6 jaar was en zoude er graag weer in willen .
zie foto

Bijgevoegd bestand: ehusky.jpg - 36kB
17 keer gedownload.