theones Geplaatst op 03-03-2010, 11:38 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een nieuw gezinslid voor ons gezin, bestaande uit papa, mama, 2 kleine jongetjes (2 en 3,5) en 2 katten.

De hond die wij zoeken is zindelijk, kan met kleine kinderen en katten samenwonen. Liever niet ouder dan 5 jaar. Wij zoeken een niet te grote hond, niet langhaar of kaal. Middelmaat en kort tot halflang met een lief koppie ;')

Heeft u een lieve hond, die een liefdevol gezin zoekt om bij te komen wonen?
Dan ontvangen wij graag uw reactie.
Het liefst met foto en info met betrekking tot de hond en u/uw gezinsituatie.

Met vriendelijke groet,

Remko en Berber

meld dit bericht aan een moderator

tygojaneindy Geplaatst op 06-03-2010, 15:07 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben op zoek naar een lievdevol huisje voor mijn hondje dj ik heb nu drie kleine kids van 5 van 4 en 6 weken waardoor ik het echt te druk heb om hem de lievde en aandacht te geven die hij verdient dj is 7 jaar in goeie en gezonde conditie een echte kinder vriend speelt graag buiten kan ook goed alleen zijn ik wil geen vergoeding hebben het enige wat ik wil is een fijn huisje voor dj het is al 7 jaar me maatje en zal hem ook erg missen maar voor dj is het de beste keuze hij verdiend meer aandacht kan het gewoon niet meer combineren met drie kids en werk vriendelijke groet kim voor info mag u me bellen o614545441 ps ik weet niet of dj met katten samen kan het is een makkelijke hond die zich snel aanpast

Bijgevoegd bestand: foto 114.JPG - 54kB
35 keer gedownload.

tygojaneindy Geplaatst op 06-03-2010, 15:09 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

dj

Bijgevoegd bestand: foto 119.JPG - 17kB
23 keer gedownload.

Zara Geplaatst op 09-03-2010, 15:23 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Milo is een Yorkshir terrier weegt 3.5 kilo , zij is 2 jaar oud en erggg lief hondje (echt een knuffel hondje). Door mijn nieuwe thuis situatie (mijn partner kan niet tegen dieren), Moet ik helaas een nieuwe baas voor haar vinden. Min punt is dat zij niet echt zinelijk is. Omdat ik niet echt tijd voor haar kan vrij maken. Ze ziet heel verzorgt uit en braaf hondje. Als u interrese hebt kunt u mij altijd bellen op nummer : 06-47680000 of mail sturen elllsakam@hotmail.com.

Mvg,
Sara