parkietenlove Geplaatst op 10-03-2009, 11:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo ik vang ook grasparkieten op. engelse parkieten en valkparkieten.
liefst wil ik de parkieten gratis krijgen maar betaal er ook wel voor.
ze krijgen een goed te huis. ik heb een voliere daarin zitten ook andere parkieten in ..
en valkparkieten.

Woon in sneek dus als u iemand weet die het vogeltje weg wilt.. kunt u bij mij terecht.
ook vang ik verwaarloosde vogels op,

Vriendelijke groeten bianca

meld dit bericht aan een moderator

grasparkieten/engelse valkparkieten opvang. 
fatos Geplaatst op 23-04-2010, 09:38 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 10-03-2009, 11:17 parkietenlove schreef:
Hallo ik vang ook grasparkieten op. engelse parkieten en valkparkieten.
liefst wil ik de parkieten gratis krijgen maar betaal er ook wel voor.
ze krijgen een goed te huis. ik heb een voliere daarin zitten ook andere parkieten in ..
en valkparkieten.

Woon in sneek dus als u iemand weet die het vogeltje weg wilt.. kunt u bij mij terecht.
ook vang ik verwaarloosde vogels op,

Vriendelijke groeten bianca

hoi Bianca

als je nog interesse hebt ik heb paar parkieten thuis jemag contakt opnemen  
gr
can

harm Geplaatst op 27-05-2010, 14:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo Bianca,

Ik heb 3 grasparkieten waar ik van af wil. mijn nieuwe relatie is de eigenaar van de vogels, maar ik ben bang voor vogels.graag hoor ik van jou of je nog steeds actief bent in de vogelopvang.

vr groeten Carla

jorinda07 Geplaatst op 12-08-2010, 20:47 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste Meneer mevrouw,

Wij hebben een parkietje, hij is blauw met groen, en ongeveer 3 a 4 jaartjes oud.

Het is een vrolijke fluiter, en vind het heerlijk om van alles te zien en te horen.

Toen wij hem kregen kon hij nog vliegen, maar doet dit tegenwoordig niet meer, wij denken dat hij dit niet meer kan.

door omstandigheden hebben wij te weinig ruimte gekregen om piet te verzorgen, maar willen hem graag een goed tehuis geven waar hij heerlijk kan genieten.

Piet zit in een mooie 1persoons kooi, en heeft het daar prima naar zn zin, af en toe zetten we het kooitje open en klimt hij lekker erop om ff lekker vrolijk te fluiten...

de kooi en het eten enzv willen we graag aan de nieuwe eigenaar geven, zodat piet niets hoeft te missen in zn nieuwe huisje..

want we zijn ook bang als hij in een grote vollere word gezet hij misschien aangevallen word omdat hij niet meer kan vliegen..

graag hoor ik een reactie van u terug.

met vriendelijke groet,

Jorinda Koogje
Jorinda89@hotmail.com